Pages

Salam Taaruf!

Assalamualaikum buat semua yang pernah dan sedang menjejaki blog ni. Terima kasih banyak2.

Tentang aku..
Aku bukan blogger baru, bukan jugak yang lama.
Hanya menulis bila perlu dan bila ada masa.
Masih terikat dengan pelajaran yang memerlukan lebih masa dan tumpuan.

Aku manusia yang tak reti nak mengarang, tapi suka menulis.
So, apa yang terpapar, tertulis di blog ni, harap dimaafkan kalau ada sebarang kesilapan dan kesalahan.

Jangan segan-segan nak tinggal jejak korang. Ada masa aku follow.

Sekian~

Saturday 20 September 2014

Life's a climb... but the view is great~ ;)

Assalamualaikum.. lama aku tak mengupdate..
Rindu.. rindu nak menaip..

Life's a climb.. but the view is great..
Betullah tu..
Aku yakin dengan kata2 tu..
Even though it's hard to climb all those batu2 licin, tanah2 basah which are the analogy of susahnya nak hadapi segala dugaan, akhirnya insyaallah u'll get what u deserve.

Aku rasa, aku paling benci nak menghadap segala payahnya hidup. Well, sape suka susah kan?
Tapi, jomlah.. jom kita tarbiah sikit hati untuk jadi kuat.
Untuk percaya di akhir setiap susah ni mesti ada senangnya..

Penat sebenarnya. Nak menanggung segala susah ni, penatnya sungguh buat aku lelah..
Rasa terkejar-kejar dengan dunia yang tak berpenghujung..
Sigh, lemahnya aku..
Mudah nak cakap "head high, look forward, show a big smile, and live life to the fullest!" Tapi, yang rasa je yang tahu..
Things are easier said than done. It's always like that. Sentiasa.

Aku belajar.. untuk jadi manusia yang lebih bersyukur.
Hidup dengan hati yang lebih kental walaupun sukar.
Kerana aku tahu, at the end, the view must be great!
But yeah, easier said than done..

Kenapa rasa tak bermotivasi sangat sekarang ni pun tak tahulah..
Pelik dengan diri sendiri~
Terlebih tido sampai jadi tak betul~

Till here peeps.
See ya later.

Wassalam~

No comments:

Post a Comment