Salam Taaruf!

Assalamualaikum buat semua yang pernah dan sedang menjejaki blog ni. Terima kasih banyak2.

Tentang aku..
Aku bukan blogger baru, bukan jugak yang lama.
Hanya menulis bila perlu dan bila ada masa.
Masih terikat dengan pelajaran yang memerlukan lebih masa dan tumpuan.

Aku manusia yang tak reti nak mengarang, tapi suka menulis.
So, apa yang terpapar, tertulis di blog ni, harap dimaafkan kalau ada sebarang kesilapan dan kesalahan.

Jangan segan-segan nak tinggal jejak korang. Ada masa aku follow.

Sekian~

Novel


"Kenapa saya yang awak pilih?" -Aisyah-

"Sebab awaklah tulang rusuk saya yang hilang." -Afiq-


[ 1 ]   [ 2 ]   [ 3 ]   [ 4 ]   [ 5 ]

Cerita tentang Afiq dan Aisyah. 
Dua manusia yang saling mengenali tanpa salah seorang menyedari.
Dalam hati ada bunga, dalam gundah ada rasa.
Dan Afiq, terus berusaha mendapatkan tulang rusuk kirinya yang hilang walau halangan terpaksa ditempuhi.





Time flew by.. Memperlihatkan manusia yang berubah..
Kembali kepada fitrah yang dah lama ditinggalkan.
FLASH is the story. Of their past and present.
Menceritakan bagaimana mereka berubah.. As a manner of saying, in a flash moment!
Tak mudah nak menjadi mereka. Tak mudah jugak nak memahami mereka.
Sebab mereka bukan figura yang bermula daripada zero. Mereka ada basicnya, cuma tersasar dari jalan lurus ke jalan berliku.
Pelik.. Macam mana orang yang ada basic agama tersasar tanpa mereka sedar?

FLASH ada cerita tentang mereka dan mungkin cerita kita..


Prolog ]   1 ]